Sunday 11 December 2011

Niisiis, siin ma nüüd olen.
Mürgine, katkine ja mõneks hetkeks ka surnud.

Katkine, sest minu tunnete kulul tehti nalja, ma ei tea ega saagi teada, kes see oli.
Mürgine, sest nüüd ma kähvan igaühele, kes minuga räägib. Mürgiselt.
Surnud, sest kui sa saad teada midagi, mida sa oleks võinud saada teada kelleltki, kellest sa tõepoolest hoolid, valelt inimeselt või lihtsalt vales situatsioonis, siis sa lihtsalt murdudki. Neil oli õigus - mis saab siis, kui ta ütleb ei? Või kui ta lihtsalt ei hooli (kuigi ta ütles korduvalt ka ei). Minu jaoks teeb sama välja - ma lähen katki.

Sellel, kes seda tegi, tundeid tõenäoliselt ei ole. Ta on nagu Zack mu jutus - tundetu ja egoistlik, valmis eesmärgi saavutamiseks ükskõik milleks. Lõppkokkuvõttes, ma jäängi selle ideoloogia poole. Vaatamata sellele, et ta ütles, et pole. Pohhui. Ei huvita ka. Aga ma loodan, et see, kes seda tegi, on õnnelik nüüd. Võib-olla sai ta oma tahtmise nüüd, ajas mind mulle kallite inimestega tülli, tegi mind tundetuks ja purustas mu südame, lisaks veel selle peal tallates.

Tänan sind, sa tegid mu ideaalse päeva veel ideaalsemaks!

No comments:

Post a Comment