Wednesday 19 October 2011

Okei, igatahes, küsimus oli selles, miks ma just selle jutu almanahhi saatsin. Noh, vastus on lühike: mul oli vaja ühele inimesele midagi tähtsat teada anda ja kuna ma ei saanud seda teha otse, siis ma pidin lihtsalt minema ringiga.

Pealegi, mulle meeldib see jutuke. See on lihtne ja arusaadav. (Samas, ühele küsimusele sain ma vastuse juba pärast jutu ärasaatmist, kuid see pole tähtis.) Ning seletab paljugi sellele, kellele see adresseeritud oli.

Ning midagi veel - kui teile ei meeldi (ja ma võin kihla vedada, et suurem osa teist hakkab seda jälle kritiseerima ja bla-bla-bla), siis teate mis? Mul on reaalselt suva. IDGF. See on minu elu ja minu jutt. Kui te ei oska midagi nii "geniaalset" välja mõelda või ei julge seda jällegi postitada, siis see on juba teie mure.

Mina aga, see eristabki mind teistest - ma ei karda vähemalt osa oma tegelikest emotsioonidest näidata.

No comments:

Post a Comment